Hvis du oplever problemer når du indberetter så prøv først disse trin:
- Prøv at indberette en ekstra gang for at se om det virker.
- Tjek om der er nogle obligatoriske felter du ikke har udfyldt. Normalt er disse markeret med rødt.
- Er din browser opdateret? Vi har oplevet få problemer med Safari browseren (den der bruges på iPhone/iPad). Prøv at hente/bruge Chrome browseren i stedet for.
- Hvis du bruger mobiltelefon så prøv at indberette fangsten via computer.
Hvis du stadig ikke kan indberette din fangst, eller modtager du ikke en email-kvittering, så kontakt venligst Gunnar H. Pedersen (+45 20468258) eller Jimmy Käehne (+45 20288009)
Hav venligst så mange som muligt af nedenstående oplysninger klar:
- Dato og tidspunkt hvor indberetning er forsøgt.
- Hvilken browser du bruger (gerne med versionsnummer).
- Hvilken enhed du indberetter fra (fx Windows eller mobiltelefon mærke og model).
Vi vil så forsøge at løse dit problem, eventuelt i samarbejde med DTU.